Sunday 13 March 2011

have a great time with him

huhu sgt seronok bile dapat berjumpe setelah sekian lama tidak ketemu...
actly ader kenduri kat umah mak mentuaa aku..lepas je abis kenduri kiteorng wat surprise kat papa n mummy..
dieorg tak tau..ni suma di plen baikkk punye oleh aku n adik ipar akuuhh...haaaa yg paling kelakar my husbnad n mummy sgt2 la terharu...an u know wat? aku pun tersangat la gembira tapi aku lebih gembira kalau ader anak aku..anak aku ader kat kluang la pulak kann...hahaha part ni seronok,, kiteorang men conteng2 muke pakai kek..terbaikk...ngan aku2 kena...haishhhh...!
then mlm tu we ol mmg happy la together...yg ader malam tu jue,jijot,fatin n lain2...hmmm ape lagi ekk?tu je la kot...next week ader pic2 terbaru an citer2 terbaru, aku akan update,,,,follow mee alwaysss...  :)

No comments:

Post a Comment